Így használják az internetet a nagyvállalatok

0
769

Tízből hét nagyvállalat rendelkezik saját weboldallal. Túlnyomó többségük szinte kizárólag termékismertetésre használja azt, de egy részüknél már elérhető a webshop funkció. A vállalatok jelentős része jelen van már a közösségi oldalakon is.

 

A K&H nagyvállalati felmérése szerint minden nyolcadik céges honlapon érhető el a webshop funkció, további 8%-uknál pedig a rendelés is nyomon követhető. Az idén év végére az online vásárlók száma elérheti a 3 millió főt – mutat rá a közlemény, rámutatva, hogy érdemes nyitni az új értékesítési csatornák, a digitalizáció felé.

A felmérés szerint a közösségi oldalakon való jelenlét is egyre inkább elvárás. A cégek több mint a felének van Facebook oldala, és minden ötödik vállalatot jelen  van a LinkedIn-en. A céges videós tartalmak előállítására azonban egyelőre még nem csaptak le a cégek itthon, csupán minden tizedik vállalatnak van Youtube csatornája, blogot pedig mindössze  a cégek 4%-a ír.

Az okostelefonok térhódításával a felmérések szerint naponta átlagosan több mint 5 órát töltünk. Eközben a kiskereskedelem tavalyi 4,6%-os bővülésével szemben az online piac ötödével tudta növelni bevételeit.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .